Bodzon Administratie & Advies B.V.
Boekhouding voor ondernemingen

Dankzij twaalf jaar ervaring in boekhouding voor ondernemingen weten wij precies wat u nodig hebt.

Daarom bieden wij als deel van onze boekhoudservice een grondige analyse van uw behoeften, inclusief geoptimaliseerde belastingoplossingen en de volledige toewijding om te helpen met successen bereiken.

Aanbod

Voor ZZP-ondernemingen

BASIS PLUS € 125-140 EXCL BTW*COMFORT PLUS € 150-165 EXCL BTW*
✓ Bijhouden van de winst- en verliesrekening van uw bedrijf en controleren van inkomsten en uitgaven, evenals door de klant verstrekte documenten✓ Bijhouden van de winst- en verliesrekening van uw bedrijf en controleren van inkomsten en uitgaven, evenals door de klant verstrekte documenten
✓ Opstellen van jaarrekening van de onderneming (leningen, hypotheken, enz.)
✓ Opstellen van jaarrekening van de onderneming (leningen, hypotheken, enz.)
✓ Indienen van aangifte omzetbelasting per kwartaal of maand (BTW)✓ Indienen van aangifte omzetbelasting per kwartaal of maand (BTW)
✓ Indienen van aangifte inkomstenbelasting, inclusief het opstellen van jaarrekening
✓ Indienen van aangifte inkomstenbelasting, inclusief het opstellen van jaarrekening
✓ Aanvraag van uitstel van betaling of betalingsregelingen bij de Belastingdienst✓ Aanvraag van uitstel van betaling of betalingsregelingen bij de Belastingdienst
✓ Assistentie bij belastingcontroles.✓ Assistentie bij belastingcontroles.
✓ Verstrekken van belastingadvies.✓ Verstrekken van belastingadvies.
✓ Contact met de Belastingdienst over zakelijke kwesties.✓ Contact met de Belastingdienst over zakelijke kwesties.
✓ Advies op locatie en op afstand.✓ Advies op locatie en op afstand.
✓ Andere bedrijfsgerelateerde zaken die hierboven niet zijn genoemd.✓ Andere bedrijfsgerelateerde zaken die hierboven niet zijn genoemd.
✓ Advies en hulp bij lease auto (financial lease/operational lease)✓ Advies en hulp bij lease auto (financial lease/operational lease)
✓ Hulp bij geldleningen✓ Hulp bij geldleningen
Diverse koppelingen met bedrijfsadministratie
  • BASIS PLUS € 125-140 EXCL BTW*
  • ✓ Bijhouden van de winst- en verliesrekening van uw bedrijf en controleren van inkomsten en uitgaven, evenals door de klant verstrekte documenten
  • ✓ Opstellen van jaarrekening van de onderneming (leningen, hypotheken, enz.)
  • ✓ Indienen van aangifte omzetbelasting per kwartaal of maand (BTW)
  • ✓ Indienen van aangifte inkomstenbelasting, inclusief het opstellen van jaarrekening
  • ✓ Aanvraag van uitstel van betaling of betalingsregelingen bij de Belastingdienst
  • ✓ Assistentie bij belastingcontroles.
  • ✓ Verstrekken van belastingadvies.
  • ✓ Contact met de Belastingdienst over zakelijke kwesties.
  • ✓ Advies op locatie en op afstand.
  • ✓ Andere bedrijfsgerelateerde zaken die hierboven niet zijn genoemd.
  • ✓ Advies en hulp bij lease auto (financial lease/operational lease)
  • ✓ Hulp bij geldleningen
  • Diverse koppelingen met bedrijfsadministratie
  • COMFORT PLUS € 150-165 EXCL BTW*
  • ✓ Bijhouden van de winst- en verliesrekening van uw bedrijf en controleren van inkomsten en uitgaven, evenals door de klant verstrekte documenten
  • ✓ Opstellen van jaarrekening van de onderneming (leningen, hypotheken, enz.)
  • ✓ Indienen van aangifte omzetbelasting per kwartaal of maand (BTW)
  • ✓ Indienen van aangifte inkomstenbelasting, inclusief het opstellen van jaarrekening
  • ✓ Aanvraag van uitstel van betaling of betalingsregelingen bij de Belastingdienst
  • ✓ Assistentie bij belastingcontroles.
  • ✓ Verstrekken van belastingadvies.
  • ✓ Contact met de Belastingdienst over zakelijke kwesties.
  • ✓ Advies op locatie en op afstand.
  • ✓ Andere bedrijfsgerelateerde zaken die hierboven niet zijn genoemd.
  • ✓ Advies en hulp bij lease auto (financial lease/operational lease)
  • ✓ Hulp bij geldleningen
  • Diverse koppelingen met bedrijfsadministratie

Laten we beginnen met samenwerken!

Dit contactformulier is gedeactiveerd omdat u weigerde de Google reCAPTCHA-service te accepteren die nodig is om alle berichten die door het formulier worden verzonden, te valideren.

Aanbod

Voor VOF-ondernemingen

  • BASIS € 195 EXCL BTW*
  • ✓ Bijhouden van de winst- en verliesrekening van uw bedrijf en controleren van inkomsten en uitgaven, evenals door de klant verstrekte documenten
  • ✓ Opstellen van jaarrekening van de onderneming (leningen, hypotheken, enz.)
  • ✓ Indienen van aangifte omzetbelasting per kwartaal of maand (BTW)
  • ✓ Indienen van aangifte inkomstenbelasting, inclusief het opstellen van jaarrekening
  • ✓ Aanvraag van uitstel van betaling of betalingsregelingen bij de Belastingdienst
  • ✓ Assistentie bij belastingcontroles.
  • ✓ Verstrekken van belastingadvies.
  • ✓ Contact met de Belastingdienst over zakelijke kwesties.
  • ✓ Advies op locatie en op afstand.
  • ✓ Andere bedrijfsgerelateerde zaken die hierboven niet zijn genoemd.
  • ✓ Advies en hulp bij lease auto (financial lease/operational lease)
  • ✓ Hulp bij geldleningen
  • Diverse koppelingen met bedrijfsadministratie
  • COMFORT € 220 EXCL BTW*
  • ✓ Bijhouden van de winst- en verliesrekening van uw bedrijf en controleren van inkomsten en uitgaven, evenals door de klant verstrekte documenten
  • ✓ Opstellen van jaarrekening van de onderneming (leningen, hypotheken, enz.)
  • ✓ Indienen van aangifte omzetbelasting per kwartaal of maand (BTW)
  • ✓ Indienen van aangifte inkomstenbelasting, inclusief het opstellen van jaarrekening
  • ✓ Aanvraag van uitstel van betaling of betalingsregelingen bij de Belastingdienst
  • ✓ Assistentie bij belastingcontroles.
  • ✓ Verstrekken van belastingadvies.
  • ✓ Contact met de Belastingdienst over zakelijke kwesties.
  • ✓ Advies op locatie en op afstand.
  • ✓ Andere bedrijfsgerelateerde zaken die hierboven niet zijn genoemd.
  • ✓ Advies en hulp bij lease auto (financial lease/operational lease)
  • ✓ Hulp bij geldleningen
  • Diverse koppelingen met bedrijfsadministratie

Laten we beginnen met samenwerken!

Dit contactformulier is gedeactiveerd omdat u weigerde de Google reCAPTCHA-service te accepteren die nodig is om alle berichten die door het formulier worden verzonden, te valideren.

Aanbod

Voor KOR-ondernemingen

  • KOR € 75 EXCL BTW*
  • ✓ Bijhouden van de winst- en verliesrekening van uw bedrijf en controleren van inkomsten en uitgaven, evenals door de klant verstrekte documenten
  • ✓ Opstellen van jaarrekening van de onderneming (leningen, hypotheken, enz.)
  • ✓ Indienen van aangifte omzetbelasting per kwartaal of maand (BTW)
  • ✓ Indienen van aangifte inkomstenbelasting, inclusief het opstellen van jaarrekening
  • ✓ Aanvraag van uitstel van betaling of betalingsregelingen bij de Belastingdienst
  • ✓ Assistentie bij belastingcontroles.
  • ✓ Verstrekken van belastingadvies.
  • ✓ Contact met de Belastingdienst over zakelijke kwesties.
  • ✓ Advies op locatie en op afstand.
  • ✓ Andere bedrijfsgerelateerde zaken die hierboven niet zijn genoemd.
  • ✓ Advies en hulp bij lease auto (financial lease/operational lease)
  • ✓ Hulp bij geldleningen
  • Diverse koppelingen met bedrijfsadministratie

Laten we beginnen met samenwerken!

Dit contactformulier is gedeactiveerd omdat u weigerde de Google reCAPTCHA-service te accepteren die nodig is om alle berichten die door het formulier worden verzonden, te valideren.

Als deel van onze samenwerking streven wij ernaar onze klanten van de hoogst mogelijke kwaliteit van service te voorzien, dus elke ondernemer wordt individueel geholpen in afstemming met zijn eigen behoeften.

Ons aanbod is zowel gericht op degenen onder jullie die al een onderneming runnen als op degenen die overwegen om een onderneming te openen – of juist al hebben besloten om dat te doen.

Voor starters (nieuwe ondernemers) bieden we uitgebreide stap-voor-stap ondersteuning; van advies tot het registreren van een bedrijf tot boekhouding. Als onderdeel van onze service helpen we bij de volgende basiszaken:

  • inschrijving bij KvK (Kamer van Koophandel)
  • bedrijfsrekening opzetten
  • bedrijfsverzekering

De drie belangrijkste redenen

Waarom het de moeite waard is om voor ons boekhoudkantoor Bodzon Administratie & Advies B.V. te kiezen:

U kunt rustiger slapen

Wij nemen al het administratieve papierwerk uit handen en maken alle complexiteiten van de belastingwet in Nederland behapbaar, zodat u het goed begrijpt en de best mogelijke beslissingen voor uzelf of uw bedrijf kunt maken.

U geeft een boost aan de ontwikkeling van uw bedrijf

Wij hebben niet enkel uitgebreide kennis van het boekhouden, maar ook van het Nederlandse recht, waardoor u een zakenpartner erbij krijgt die hoge waarde hecht aan de gezamenlijke belangen.

U krijgt zekerheid

Tijdens de samenwerking bieden wij onbeperkte consultaties met ons team aan, waardoor u ons op elk moment kunt schrijven, bellen óf ons kantoor bezoeken voor advies.

Waarom loont het om ons te vertrouwen?

12 jaar

Ervaring in de administratie- en adviesbranche

5/5

Beoordeling van klanten met wie wij succesvol samenwerken

100%

De zekerheid van overleggen zonder beperkingen

Reviews

Vertrouwen is niet te koop, maar het wordt wel verdiend.
Bekijk wat onze klanten over ons vertellen.

Ik raad ze echt aan, ik ben al een aantal jaren bij ze, alles is altijd in een snel tempo geregeld, ik ben zeer tevreden.

Ik kan Bodzon aan iedereen aanraden, alles wordt altijd uitgelegd zoals het hoort. Zeer vriendelijk contact, en wat belangrijk is: professionele service.

Heel professioneel, ik raad iedereen oprecht aan om gebruik te maken van de diensten van administratie- en adviesbureau Bodzon.

Dit kantoor is echt een aanrader. Hoge werkethiek, betrouwbare en behulpzame medewerkers, afspraken worden altijd op tijd nagekomen. En actuele informatie over elke verandering in documentatie die op een toegankelijke en unieke manier wordt aangeboden.

Professionele benadering van de klant, ik ben tevreden met het begeleiden van mijn bedrijf. Ik raad het aan!!!

Professionele benadering van de klant. Ik ben tevreden met de samenwerking. Aan te bevelen waard!

Zoekt u een kantoor om de boekhouding van uw onderneming te voeren of bent u van plan om een bedrijf te starten?

Maak gerust een afspraak voor een vrijblijvend en gratis adviesgesprek. Wij zullen u laten zien hoe eenvoudig het is om met de juiste ondersteuning een bedrijf op te zetten en de boekhouding foutloos te voeren.

U krijgt daarbij ook concrete tips om direct na het consult toe te passen om een stabiele basis te leggen voor de oprichting en ontwikkeling van uw bedrijf.