Bodzon Administratie & Advies B.V.
Voor wie is ons aanbod?

Heb je hulp nodig bij het verzorgen van de belastingaangifte, het verkrijgen van een verzekeringstoeslag of anderszins? – -Ben je bang dat de taalbarrière het verloop van een bepaalde zaak gaat belemmeren?

Met onze hulp kunnen dit soort problemen naar de achtergrond verdwijnen. Profiteer van het aanbod van boekhoudkantoor Bodzon Administratie & Advies B.V. – jouw adviseurs in mogelijkheden.

Wij handelen af

BELASTINGAANGIFTEN

Inkomstenbelastingaangifte

TOESLAGEN OP

Zorgverzekering (zorgtoeslag)

Woning (huurtoeslag)

Gezinsbijslag (kindgebondenbudget)

Kosten kleuterschool/crèche en buitenschoolse opvang

jak rozliczyć podatek z holandii

UITKERINGEN

Werkloosheidsuitkering (ww-uitkering)

De drie belangrijkste redenen

Waarom het de moeite waard is om voor ons boekhoudkantoor Bodzon Administratie & Advies B.V. te kiezen:

U kunt rustiger slapen

Wij nemen al het administratieve papierwerk uit handen en maken alle complexiteiten van de belastingwet in Nederland behapbaar, zodat u het goed begrijpt en de best mogelijke beslissingen voor uzelf of uw bedrijf kunt maken.

U geeft een boost aan de ontwikkeling van uw bedrijf

Wij hebben niet enkel uitgebreide kennis van het boekhouden, maar ook van het Nederlandse recht, waardoor u een zakenpartner erbij krijgt die hoge waarde hecht aan de gezamenlijke belangen.

U krijgt zekerheid

Tijdens de samenwerking bieden wij onbeperkte consultaties met ons team aan, waardoor u ons op elk moment kunt schrijven, bellen óf ons kantoor bezoeken voor advies.

Waarom loont het om ons te vertrouwen?

12 jaar

Ervaring in de administratie- en adviesbranche

5/5

Beoordeling van klanten met wie wij succesvol samenwerken

100%

De zekerheid van overleggen zonder beperkingen

Aangiften inkomstenbelasting

AANGIFTE INKOMSTENBELASTING PRIVÉPERSOON – €  60,-
Jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting

AANGIFTE INKOMSTENBELASTING MET HYPOTHEEK – €  110,-
Jaarlijkse afrekening inkomstenbelasting inclusief hypotheekrente en lasten.

AANGIFTE INKOMSTENBELASTING VOOR FISCALE PARTNERS – €  120,-
Aangifte inkomstenbelasting voor gehuwden, stellen die op hetzelfde adres staan ingeschreven, mensen met een kind samen en mensen met een partnerschapscontract.

AANGIFTE INKOMSTENBELASTING VAN PARTNERS MET HYPOTHEEK – €  170,-
Aangifte inkomstenbelasting voor gehuwden, stellen die op hetzelfde adres staan ingeschreven, mensen met een kind samen en mensen met een partnerschapscontract.
Opstellen aangifte rekening houdend met de kosten en rente verbonden aan de hypotheek.

OVERDRACHT REKENINGNUMMER NAAR BELASTINGDIENST – € 40,-

Mensen die staan ingeschreven op een vast adres dienen de aangifte uiterlijk 1 mei van het volgende jaar te doen. Degenen zonder vast adres dienen de aangifte uiterlijk 1 juli van het volgende jaar te doen.

Toeslagen

Diensten met betrekking tot het verkrijgen van toeslagen op de zorgkosten of huisvesting.

VERZEKERING TOESLAG VOOR:

  • PERSOON INGESCHREVEN in NL – € 50,-
  • PERSOON NIET INGESCHREVEN in NL – € 50,-
  • WONING TOESLAG – € 60,-
  • CRÈCHE TOESLAG – € 60,-
  • KINDGEBONDENBUDGET (KGB) – € 60,-
  • INTREKKING/BEËINDIGING TOESLAG – € 40,-
  • WIJZIGINGEN IN TOESLAG AANBRENGEN – € 40,-

Alle veranderingen zoals:
Wijziging adres, bankrekeningnummer, persoonsgegevens etc. zijn een extra service die niet is inbegrepen in de prijs van de aanvraag van een bepaalde toeslag.

Uitkeringen

  • Werkloosheidsuitkering – € 100
  • Maandelijkse kosten voor het uitwerken van de uitkering – € 60
  • Overdracht naar Polen – € 50

Andere

  • Aangifte ziektekostenverzekering – € 40
  • Aangifte/ontvangst wegenbelasting – € 40
  • Digidcode voor ingeschreven personen – € 40 euro
  • Digidcode voor niet-ingeschreven personen – € 50 euro
  • Aanvraag parkeervergunning – € 40 euro

Reviews

Vertrouwen is niet te koop, maar het wordt wel verdiend.
Bekijk wat onze klanten over ons vertellen.

Ik raad ze echt aan, ik ben al een aantal jaren bij ze, alles is altijd in een snel tempo geregeld, ik ben zeer tevreden.

Ik kan Bodzon aan iedereen aanraden, alles wordt altijd uitgelegd zoals het hoort. Zeer vriendelijk contact, en wat belangrijk is: professionele service.

Heel professioneel, ik raad iedereen oprecht aan om gebruik te maken van de diensten van administratie- en adviesbureau Bodzon.

Dit kantoor is echt een aanrader. Hoge werkethiek, betrouwbare en behulpzame medewerkers, afspraken worden altijd op tijd nagekomen. En actuele informatie over elke verandering in documentatie die op een toegankelijke en unieke manier wordt aangeboden.

Professionele benadering van de klant, ik ben tevreden met het begeleiden van mijn bedrijf. Ik raad het aan!!!

Professionele benadering van de klant. Ik ben tevreden met de samenwerking. Aan te bevelen waard!

Stuur een berichtje en wij bellen je terug!

Dit contactformulier is gedeactiveerd omdat u weigerde de Google reCAPTCHA-service te accepteren die nodig is om alle berichten die door het formulier worden verzonden, te valideren.